Δευτέρα, 24 Ιουνίου 2013

Κυκλοφόρησαν "πλαστή" "Ραδιοτηλεόραση". Τι καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ


Κεραυνός εν αιθρία ήταν η κυκλοφορία περιοδικού με τον τίτλο "ο κόσμος στη Ραδιοτηλεόραση".
Οι εργαζόμενοι της ΕΡΤ, έκπληκτοι ενημερώθηκαν πως το περιοδικό κυκλοφορεί από άλλη εταιρεία η οποία φρόντισε να κλέψει το λογότυπο και να βάλει στο εξώφυλλο του περιοδικού την Τατιάνα Στεφανίδου.
Για "κλοπή της περιουσίας της ΕΡΤ" κάνει λόγο η εκδότρια του περιοδικού Ραδιοτηλεόραση.
"Είναι μια κλοπή της περιουσίας της ...
ΕΡΤ, ο τίτλος "Ραδιοτηλεόραση" τον οποίο καπηλεύτηκαν κάποιοι προς δικό τους όφελος και προκειμένου να ξεγελάσουν τους αναγνώστες του περιοδικού Ραδιοτηλεόραση που είχε σταθερούς αναγνώστες από το 1938", αναφέρει στη διαδικτυακή έκδοση της Ελευθεροτυπίας, η εκδότρια του περιοδικού Ραδιοτηλεόραση, Βασιλεία Ζερβού.
Όσον αφορά στο στήσιμο του περιοδικού
"Ο κόσμος στη Ραδιοτηλεόραση" και την κατανομή της ύλης η κ. Ζερβού επισημαίνει ότι "είναι πανομοιότυπο" με αυτό της Ραδιοτηλεόρασης.
Όσο για το περιεχόμενο το χαρακτηρίζει "αστείο" και διευκρινίζει ότι δεν έχει καμιά σχέση με τη Ραδιοτηλεόραση που εξέδιδε η ΕΡΤ Α.Ε.
Ωστόσο για την ατζέντα αναφέρει ότι είναι "πανομοιότυπη", τονίζοντας σε κάθε περίπτωση πως "δεν γνωρίζω αν έχουν πάρει κείμενά μας".
Η ίδια δηλώνει για τα δύο μοναδικά ονόματα που εμφανίζονται στο περιοδικό
-Εβελίνα Καραγιαννοπούλου και Γιάννης Βαγγελάτος
- : "Δεν τους γνωρίζω, δεν ξέρω ποιοι είναι".
Σχολιάζει ακόμα το δημοσίευμα για την Τατιάνα Στεφανίδου στο εν λόγω περιοδικό λέγοντας ότι δεν είναι συνέντευξη αλλά κάτι που "θα μπορούσε να γράψει ο καθένας με βάση στοιχεία από το βιογραφικό της" και δηλώνει πως σε επικοινωνία της με την Τ. Στεφανίδου εκείνη "γέλαγε" ειδικά με τον τίτλο "Περνάω πολλά αλλά αντέχω" λέγοντας ότι δεν καταλαβαίνει που αναφέρεται.
Το "πλαστό" τεύχος:

Για το θέμα, όπως είπε η κ. Ζερβού, προτίθεται να κινηθεί νομικά κατά της εκδοτικής εταιρείας η ΠΟΣΠΕΡΤ.
Οι εργαζόμενοι στη Ραδιοτηλεόραση εργάζονταν για τυχόν έκδοση νέου τεύχους μέχρι την έκδοση της απόφασης του ΣτΕ στις 17 Ιουνίου, όπως ανέφερε η εκδότρια του περιοδικού.
Οι εργαζόμενοι αναφέρουν μέσω twitter και Facebook:
"Το έκαναν και αυτό!
Έβγαλαν πλαστό φύλλο της Ραδιοτηλεόρασης. Κυκλοφορεί τεύχος της Ραδιοτηλεόρασης με κλεμμένο το λογότυπο του περιοδικού και εξώφυλλο την Τατιάνα Στεφανίδου η οποία δηλώνει ότι δεν έδωσε καμία συνέντευξη.
Θεωρούν πως "κάποιοι έκλεψαν αρχεία, γραμματοσειρές κλπ για να βγει αυτό το τεύχος".
Πράγματι, το τεύχος 1 κυκλοφόρησε την Πέμπτη, για την εβδομάδα 21 -27 Ιουνίου, με εκδότη την "ΧΡΩΜΑΞΞ ΕΠΕ" και διευθυντή σύνταξης τον *Γιάννη Βαγγελάτο.
Τα θέματα του περιοδικού - εκτός από μια συνέντευξη - είναι ανυπόγραφα, ενώ στην ταυτότητα του περιοδικού, πλην του Γ.Βαγγελάτου δεν αναφέρεται κανένα άλλο όνομα αλλά κάποια "ομάδα σύνταξης".
http://news247.gr
http://papatzides.blogspot.gr